متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این شعر صفات تمام معلم ها رو گفته!


درمورد معلم عزیز من که همش صادقه!

 

به خصوص بیت آخرش!


تقدیمش میکنم به همه معلم های عزیز

به خصوص معلم های عزیز خودم

وخاص و ویژه تقدیم به خانم تاج بخشیان مهربونم!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیرمحمد
ساعت19:43---14 مرداد 1393
عالی
پاسخ: مرسی


کوثر
ساعت14:46---14 مرداد 1393
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی
تقدیم به خانم تاج بخشیان عزیز

پاسخ: کاملا درسته! ممنونم ازلطف تون کوثر خانم


حكيمه
ساعت12:53---14 مرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, ] [ 11:52 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب